Anna palautetta
Voit antaa palautetta palveluistamme palautepalvelun kautta.
Palautteet
Palautepalvelussa voit antaa palautetta tai kysyä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen palveluista. Pyrimme vastaamaan palautteeseesi viiden arkipäivän kuluessa. Käsittelyä nopeuttaa, jos pystyt valikon kautta tarkentamaan kunnan ja mitä palvelua palaute koskee.
Palautepalvelu aukeaa uuteen ikkunaan alla olevasta linkistä.
Muistutukset
Jos olet tyytymätön sosiaalihuollossa tai terveydenhuollossa saamaasi palveluun, hoitoon tai kohteluun, voit tehdä muistutuksen joko vapaamuotoisena kirjeenä, muistutuslomakkeella tai erityistilanteessa suullisesti.
Keräämme asiakaspalautetta myös tekstiviestikyselyillä
Palvelun käytön jälkeen lähetämme osalle asiakkaista tekstiviestin, jossa pyydämme palautetta käytetystä palvelusta.
- Tekstiviestin lähettäjätietona on LUVN tai numero 18102. Kyselylinkki on tietoturvallinen.
- Palautekyselyyn vastaaminen on maksutonta.
- Annettua palautetta ei yhdistetä vastaajaan.
Jos siis saat tekstiviestin, anna äänesi kuulua! Palautetta kannattaa antaa, sillä sen avulla autat meitä kehittämään palvelujamme. Otamme mielellään vastaan palautetta toiminnastamme – mikä toimii ja missä voisimme vielä parantaa. Kiitos, että vastaat kyselyyn!